pengaruh air terhadap exam

air merupakan satu component atau lebih dikenali sebagai molecule compounds..yeahh,,berbalik kpd ajaran sains iaitu kimia tingkatan 4 yg sbenarnya ak pun sudah lupa definisi khayalan ini..kalau salah,, sila gelakkan aku
muahahaha...
air itu H2O ... yeahh,,smua org sudah ketahui,, so kpd dak sains yang x faham2 apa itu H2O..ofcoz u r loserrr..hahah... balik bukak buku sains tingkatan 2 la weyh..

ak malas nak kutuk2 orang.. so skunk korg grenti tertnya2 dgn  apa kena air dengan exam?
yess satu hypothesis sudah dinyatakan...
diminggu dan dibulan ini,, kebnyakkan dari pelajar sedang mengalami simptom demam,, iaitu demam test

a'aalah test pun nak demam2 ,,
pahal kau nak kutuk2... mmg kena demam, coz 20percent carry mark dari test ini..

lihat cerita dongeng ini,,,,

stelah kpenatan belajar hingga ke pagi subuh dari 9PM semalam,, dan menamatkan silibus anatomy yang menggembirakan...yeah GEMBIRA... (kau buat muka kerut pahal??haha)...ak terus ke bilik air untk mandi
dengan selempangkan towel brwarna hitam(kau ada) sambil dada menegap menahan udara bagi six pax keluar(berlagak seyh,,blah rr!!)ahahha..

dalam perjalanan ke bilik air ak mengusha dulu blok sbelah yg mrupakan blok perempuan...dan ku ternampak satu perempuan sdg brdiri di balkoni..huh,, ap lgi aku trus ke balkoni blok aku nk usha awek tadi sambil dengan berbadan tegap untuk sweet kpd dia,,,tiba2 bulu dada ku trus memuncak bagai gunung everest..lihat jam ditangan ku,,oh 5.30 AM..(pergi mandi pakai jam??nak mandi pun smart2 ka syiall??)

satu firasat yang x skena mngena dalam diriku terkeluar,, seram x tntu pasal..yeahhh,,serammm..
pahal prempuan tu macam trcegat shj...dgn mata yang agak kabur,, ak mengosok2 mata aku,, adakah itu sbenarnya perempuan?? ak branikan diri untuk mengusha lagi,,, last2 mmg spt prempuan.....
what the fish man,, pahal dia trcgat mcm kayu... aiysehmannn,,

dgn x skena mengena,, ak buat muka cool lalu blah dari situ lalu berlari trus ke bilik air smbil dada yang menahan udara bagi keluar six pax bgaikan john cna tadi trus hilang bagaikan belon kehilangan udara yang kuncup sekuncupnya...

dengan lari sepantas cheetah,, ku berjaya ke tandas dlm masa 4 saat(sempat tgk jam? what the fish!),,,, yeahh,, satu pencapaian yang agak membanggakan krana sbelum ini perjalan ke bilik air mngambil masa 2 minit untuk smpai krana mamai di pagi hari..hahah!!

trus jari aku yg hensem itu memtik suis lampu bilik air,, tapp!!!
namun  bilik air still tiada suluhan sinar yang memancar...
tapp,, tapp,, ku memetik,, mmg syiall tiada lampu,,
lantas ku bergerak ke tingkat bawah untuk mandi...yeah,, ada lampu,, aku x cuak...
lgpun tiada org yang bangun seawal ini...
dengan msuk ke tandas langkah kiri,, aku pun masuk... stelah menyangkut sgala bagai di paku yg tercacak..
aku pun lantas memusing kpala paip,,,
pusing punya pusing punya pusing,,,
ayaq x kluaq2.... one more disaster...
pgi bilik air sbelah,,,,,,
mcm tu juga.. haramm jadah laaaaa....
jam sudah mnunjukkan 5.45 AM..

dgn prasaan sakit hati... ak trus balik ke bilik,,, dan ak usha balkoni blok sbelah tu smula....
mmg prempuan tu disitu lagi,,

lantak kau lah.... ku ber monolog..hilang sudah prasaan seram akibat marah ketiadaan air

ku balik kebilik mengambil air mineral 1.5 liter ku lalu ak terus mengambil wuduk dan gosok gigi di luar tingkap bilik... dan sempat meminum baki air itu lalu ke membuang botol itu dalam  ke tong sampah untuk dikitar semula..

setelah meludah segala bagai,, Tiba-tiba,,,rumetku yang sedang tidur mengigau mcm kena kejar harimau...

dan ak dgn bahagianya membiarkan shj beliau yang seumpama dikejar harimau itu... bagi aku,, biarlah dia merasa perasaan adventure lagi seram.... ingat senang ka nk mrasa kena kejar harimau...
hahha aku memang kejam..
dan aku hanya kejut beliau pukul 6.30 AM spt yang dijanjikan semalam,, so aku amanahkan perjanjian tersebut...

dan pada hari itu,, aku pergi kelas dalam keadaan tidak mandi,, cuma mengSPRAY bdan aku dgn sbotol deodorant yg harum smerbak bau jantan sejati....bau badan ku hilang...stelah segak bagai mengsiapkan diri aku... aku ke kelas dgn mnjawab test dlm keadaan tidak FRESH dan MENGANTUK...

itulah kesimpulannya pengaruh air terhadap exam..

1 comment:

  1. Titanium White wheels and tires at home
    Titanium White wheels and tires burnt titanium at home. 1-800-GEMON. A unique combination of the premium quality materials, trex titanium headphones with a premium quality does titanium have nickel in it finish for  titanium frames Rating: 4.5 · ‎32 edc titanium reviews · ‎$2.29

    ReplyDelete