yang Meng 'anjing' terkena kencing

Di Cafe
terkesima aku dibuatnya,, pabila pertama kali ku mendengr ayat sedemikian,,
"apahal sakai lagi x berguna ini panggil aku menganjing" aku bermonolog
dengan adrenalin yang menyusup bwah tangan ku lalu ak melempang sakai tadi yg mngata ak mnganjing

terbahak lah sakai tadi yang sbenarnya mmber bru ku kenali, terkeluar daun hijau yang dimakan beliau sbentar tadi...Beliau sedang mkan ABC

walaupun muka dia agak 10sen smasa ak melempangnya td ,, ak x trasa sedih lalu dgn bangga nya ak tergelak trbahak2 dan mngambil ABC beliau dan trus menyusup ke mulut ak,, tnpa ku sdari kini, abc nya tggl air batu  seketul shj..

lalu dia mmbuat muka bengang dn 10sen kpd ku,, lalu kuberikannya rm3 mmbeli ABC baru

Tiba2 muka sparuh 20sen itu kembali tersenyum dan mngambil duit itu lalu mmbeli ABC baru

lalu ku bermonolog lagi
"apakah itu menganjing??"


aku trasa marah bila mningtkan situasi tadi,, pahal dia panggil aku ANJING .. siallan punya budak...

smpai lah budak 10sen tadi,, lalu dgn pndangan tajam ku melaung:
menganjing tu apa anjing??


dgn muka x brsalah beliau brkata menganjing tu mcm menipu la,,
untuk cover malu,, ak mngambil ABC barunya tadi dan aku pulun bhgian lauknya(part atas skali)
dan ABC tu hnya tinggal skadar warna yg x brperisa.

end.

No comments:

Post a Comment